2011

Är det min tur att skriva om mitt år nu då?
Ja en liten sammanfattning kanske skulle kanske va fint!

Kommer faktiskt knappt själv ihåg  allt som hänt under året som gått, men endel!!

Det viktigaste av allt är ju ändå att jag fick min älskade Robin!
Han blev min bara min, och ingen annans!!
Är så lycklig för denna karl så det finns inte!!

In i livet kom han, och tog oss med storm, både mig och Lias.
Vi båda kände att vi inte kunde leva utan honom!
Nu en tid senare, ja då väntar vi en helt underbar liten bebis ihop!
Har flyttat t vårt place.
Och är faktiskt världens lyckligaste par ;)

Allvarligt så tycker jag att detta är det enda som är värt att nänma året 2011.
Det är de sakerna som gjort de så perfekt!

Och hur kommer då inte 2012 att bli??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0