Försäkringskassan?!

Sitter och läser på deras hemsida lite nu..
Kan inte påstå att jag tycker den e något att ha...
Begriper inte hälften , och beställa hem blanketter hur gör jag detta?!
Känns inte som de e någiot jag reder ut iaf, får väl slå en signal och sitta i tele kö ist.. Usch!!



Skulle egentligen upp t dagis med lilleman idag, jag har dock inte sovit många minuter under natten
, så vi blev hemma.
Dit imorgon ist... Ligger i soffan, och kolla på Djungeldjuret Hugo, väldigt populär här hemma nu..

Sitter även o väntar på att barnmorskan ska ringa, står inte ut med min magont mer nu...
Jag hoppas hon har ett svar på vad det är för fel...

Neee, nu ska jag fixa lite frulle t min pojk!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0