Helgen i ära...

Har haft en riktigt fin helg faktiskt!!
Fredagen ägnades i soffan, däckade dock vid tio men ack så skönt!
Lördagen va fix o don i huset..
Lillarummet, den lilles och robins datarum e nu vävat, bara målas ett par gånger med så =)
Fått lite ordning bland diverse små plock, mycket skönt!
På kvällen kom lite vänner, Ida och Simon... Blev god mat, lite gott o dricka för dom som inte e tjocka:P
Och en massa prat och spel, klockan hann bli tre innan de va dax för dom att åka hem, alltid lika tevligt!
Och lille Lias, ja han är nog stört förälskad i Ida, OJ som han skulle visa upp sig, hel nöjd va han iaf =) Kul...

Idag söndag, har varit en mycket lugn dag, massa sovande för oss allihopa faktiskt. Hela familjen däckade och sov ett par timmar... och nyssen blev de Pizza och soffhäng. Nu drog gubben för o träna, och Lias och jag kollar tv.
Snart nanedags för den lille o jag ska ta mig ett varmt bad, känner att jag verkligen behöver det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0