Känns hemskt...

Ja hemskt känns de att magen fortfarande inte är bra!!
Ikväll har jag haft så ont att jag skulle kunna avlida!
Kommer och går, släppte efter en stund men övergår till något annat ont ist:S
J*vligt märkligt måste jag säga!!
Bara en vecka kvar t barnmorskan men känns som en evighet...
BLir tokig när man inte får besked om vad som kan va fel?
Och när de känns som att dom inte tar mig på allvar?
Är det sjukvården det??

Tur i allt detta e ju att jag har världens finaste Sambo, han tar då hand om mig!
Visar att han bryr sig, och är nästan mer orolig än en själv ibland!!
Vad hade jag gjort utan denna karl?! Det bästa som finns e han allt! <3

Och den lille skitungen vi har här hemma.. Lika go han!!
Städat och grejat på hans rum ikväll!
bäddat rent med babar påslakan han stal från mormor :P
Han skulle sova JÄTTE gott med elefanten inatt sa han =)
Låg och läste Lejonkungen en stund innan han somna, där låg han så lugn och fin o kramde om både mamma och älgen han skulle sova med!
KAn inte mer än älska detta barn!!!

Va även en runda på första inskolningen på nya dagis idag, Gick kanon!
Är inte alls orolig för min lille pavel faktiskt , skööönt!!

Nej, nu blir de sängen för min del!
EN lång dag imorgon med, och förhoppningsvis mår man dessto bättre!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ring till rådgivningen och beskriv din smärta - de kommer att rekommendera dig att åka till akuten i karlskrona där du kan kräva att de gör ett ultraljud för att kolla att allt är rätt med dig och bebis. De har vi gjort för jag hade med jätteont. Allt visade sig vara bra och först då kan man äntligen slappna av igen. Karlshamns sjukhus gör inte mycket så mitt råd är att vända dig till karlskrona! Bara ett tips..

2012-01-17 @ 12:24:26
URL: http://alexandraholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0