Kök....

För första gången sen vi flyttade t nya huset som vi faktiskt gjorde i början av december,
så sitter jag i mitt kök på morgonen så här...
datorn är förståss med och även kaffet!
Måste säga att jag tycker de e riktigt mysigt...
Se massa snö utanför köksfönstret och bara njuta av morgonen.


Lias är på dagis några timmar idag.
Vilket jag faktiskt ska utnyttja.
Ska ägna tiden med att få ordning i alla skåp och packa upp de vi fortfarande inte fått upp idag.
Iaf nedervårningen ska jag hinna med.
Gubben min ska ägna helgen åt att få färdigt datarummet med väv och allt som hör där till.
och jag ka från och med imorgon ägna mig åt övervåning och vind.
Har MASSOR där uppe som jaginte packat upp ännu..
kläder och annat smått och gått.
Ja Så helgen ska med andra ord ägnas åt att faktiskt få färdigt i vårt lilla hus! =)


Jag hade faktiskt velat få väck lite ute också, och garaget som e fullt med saker som ska t tippen.
Men de kanske man får ägna nästa helg åt då?
Hade varit så skönt o få in bilen där så vi slipper de hör med snö och skrapa rutor o skit :P

Förövrigt är det fullt liv i magen. sparkar och gör volter, rena gymnasten skulle jag tro :P
Njuter för fullo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0