Längtar som en tok...

Längtar efter vårt lilla hjärta som ligger i magen o växer nu...
Längtar bara mer o mer dessto mer tiden går..
Jo, de e väl faktiskt ganska vanligt att de e så.
Men har ingen direkt graviditet och njuta av.
Värk och ont överallt, illamående av och till.
Arg som ett bi, och lipar hela tiden.
Känns ju inte direkt som den bästa graviditeten.
Visst myser jag t max, men allt detta andra gör att man ba vill ha de färdigt snart.
Alldeles för tidigt än så länge, men ack så skönt det vatt ändå :P


Efterlängtade Lill*n !!!


Idag är det iaf fredag!
Ungen ska upp t dagis en vända och sen hem för ytterligare lite mys med oss!
Efter det ska han t Andreas.
Och jag pch älskling ka ha helgen för oss själva!
En myshelg ska vi ha vare sig jag vill eller ej, sa han igår:P
Söt e han min darling!
Saknad e ju Lias trotts allt varje gång han är iväg över helgen. Men vad gör man?!
På måndag e han min igen!!
Love it....


Nej, nu ska vi se t att han äter upp sin frukost, för just nu har han allt annat för sig, så som och kolla på snön som faktiskt ramlar ner utanför vårt fönster!!
Mys  !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0