Sjätte månaden....

Kommit in i sjätte månaden av graviditeten nu...
känns som att de börjar närma sig , nu går dessutom fort känns det som.
Kan inte påstå att jag har den bästa gravditeten, fortfarande värk och skit.
Men ja, inte mkt och göra åt det.
Oroar mig dock som tusan för att bebis ska komma för tidigt.
Lillsketas gjorde ju det. Och med tanke på hur jag känt mig redan så är jag nästan säker på att denna tittar ut innan..
Men så länge den väntar t efter vecka 30 e jag ganska nöjd.
Då fixar den det, och blir förhoppningsvis en frisk och kry liten skitunge :P

Har ju börjat handla lite smått t den lille också!
Barnvagnen e köpt, och några kläder e också köpta, inte lätt att låta bli precis:P
Nu e vi på jakt efter spjälsäng och babysitter.
Dock vet jag vad jag vill ha, så de ska väl gå fort och fixa:D
SKa bli skoj och fixa iordning den lilles säng och fixa bland kläder och allt de där.
Det är mys!

Möblerade om i vårt sovrum igår, så vi får plats med den lille sängen med.
Blev faktiskt riktigt fint! Och bättre  kommer de ju och bli !=)

Idag, är lillsketas iaf ledig, vi ska bege oss t EkoHallen en vända med Ida,
Ska bli riktigt trevligt faktiskt, har velat dit länge nu :P
ja s nu kör vi lite tillfix, adjö!


En Styck tjockis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0