En mycket bra dag!

Är hel nöjd med dagen i ära.
Inte gjort allt för mycket, men varit en bra dag!
Imorse när vi vaknat tog jag barnen med mig och körde en vända t min mormor och morfar, frukost och kaffe där! Tog mormor med mig ut en runda och skulle kolla lite trädgårdsmöbler dock blev de inte så mkt med det! Tog med henne till mor min där det blev ännu mer kaffe!

Körde sedan hemåt, middag på spisen t gubben kommer hem. Fläskfilé och potatismos blev det idag. Efter middagen skulle vi vila lite. Barnen och jag fick upp och la oss , tre timmar blev det! Ojda! Men skönt va det... Ja sen va de ba upp och fixa tvätten och köket. Nu har vi intagit soffläge, en film och lite gott och äta..

Min måndag de! Helt okej.....;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0