Börjar

Börjar dagen på vår altan! Kaffe och fågelsång!
Känner att denna sommar kommer bli den bästa på länge...
Många sena kvällar med grillning och familjen på vår altan!
Min man och två underbara barn!
Spela spel umgås och mysa!
En finare sommar en så går nog inte att få!
Kommer trivas bara mer och mer i huset vi bor, det gör jag redan. Börjar få fint här nu, börja känna att det är vårt hem på riktigt min familjs fina hem!

Snart kommer bebisen vi väntar på, idag är det 51 dagar kvar t Bf, och jag ser redan ut som jag ska föda när som helst, folk undrar om det bara är en bebis? :-P ja det är faktiskt de svarar vi varje gång. En pojk eller flicka e vi osäkra på... Magen och hela graviditeten är annorlunda sen sist kan de betyda att de blir flicka då? Eller är det bara så himla olika från graviditet till graviditet? Ska bli så otroligt spännande... Och vill bara ha bebis i famnen nu. Längtar så jag tror jag dör!!

Här är en ny bild på kulan... Nu e de nära...


Kommentarer
Postat av: Sofie kusin

Din jävla tjockis ;) <3

2012-03-28 @ 08:56:57
Postat av: alexandra

Jag fick med en riktig kula på magen och folk frågade mig detsamma: "Är du säker på att det bara är en?" Lite tröttsamt till slut faktiskt.. Men jag brukade svara "Jadå - bara jag som är tjock" men glimten i ögat och sen så slutade de fråga. ;)

2012-03-28 @ 11:14:56
URL: http://alexandraholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0