Vår lördag...

Vår kära lille lias är inte hemma denna helg, vilket innebär att vi faktiskt skulle kunna va uppe sent som tusan, sova länge och göra va vi vill.

Vi ägnade kvällen igår åt film, ett par stycken faktiskt, va riktigt bra. Jag hade dock så ont i magen så jag trodde jag skulle dö, förvärkar eller något skit! Inget skoj iaf, och därav kunde jag inte heller somna som jag vill, och somna jag sp vakna jag lika fort! Obra!!

Nu vakna jag iaf i tid denna lördag morgon. Det är strålande solsken och fåglarna sjunger. Funderar starkt på i köra en vända för lite frallor och goefrukost innan älsklingen vaknar.
Är de så pass varmt så man sedan ska sitta på altanen med frallefrukost?
Det hade ju varit helt underbart!!

Jag provar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0