Det närmar sig

När de väl blivit november så går det fort till jul, jag längtar så jag tror jag dör!!!
Älskar att spela julmusik, pynta med tomtar stjärnor och stakar! Ska bli en sådan mysig jul i år, förra året va vi precis inflyttade här o allt blev lite hastigt uppslängt! men i år, ja i år ska det njutas!!
Williams första jul, och Lias fjärde, julklappar har jag börjat inhandla.

men guuud så svårt det är och veta vad som är bra julklappar t dom små, Lias önskar sig i stort sätt allt mellan himmel och jord, men transformers står högt på listan! Lego o annat ska med köpas!
William då? ännu svårare till han, en bebis på då sju månader , vad köper man?! tips mottages mer än gärna!!!!

Julen ska tillbringas tillsammans me både min familj o Robins, ska bli så skoj! inte ofta man har alla samlade på samma ställe! Och barnen har både mormor o morfar, o farmor o farfar på samma ställe, kan de bli bättre än så?!

guuud som jag längtar nu!


Kommentarer
Postat av: Firan

Jag har alltid tagit det lugnt med julklappar till Melvin,
alla andra köper en massa o man själv köper
hela året runt det dom behöver.
Dom är så små ännu o njuter nog mest av att
ni finns runt dom :)

2012-11-04 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0