Funderar...

Funderar lite på de här med Robin och mig, hur otippat de egentligen va med att vi träffades !
och dessutom att allt bara klickade och allt fall på plats, vi skulle ta det lugnt framåt sa vi, men herregud efter knappt året va jag gravid och efter året bodde vi ihop på riktigt! Har nu två helt fantastiska barn , Hur kan man lyckas så bra?!
fortfarande lika ny kära, har fortfarande lika roligt ihop, gemensamma vänner som vi umgås med! Ja kan man få det mycket bättre?
Har snart två riktiga år ihop, även om vi "dejtat" längre:-P Inte klokt va det får fort!! Ja fler Många fler underbara år ihop ska vi få!
Se våra barn växa upp och bli gamla tillsammans! Ser fram emot en framtid med dig hjärtat! Älskar dig mer än någonsin!!!

Vet egentligen inte varför jag ville skriva detta, men nu bara e det så !
Och jag är stolt över vad vi är idag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar er alla lycka till!
Så glad för er skull

2012-11-05 @ 18:01:33
Postat av: pappa

Vad glad jag blir när jag läser, det är så tårarna rinner. Kram/pappa

2012-11-05 @ 19:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0