Skriver

Skriver inte detta inlägg nu för att folk ska kommentera massa onödig skit!
ville bara poängtera detta!!

Det är nämligen så att jag vill SKRIKA ut min lycka!!
Som så många gånger förr så skriver jag att jag har världens BÄSTA familj, menar då inte bara R och barnen utan min lilla mamma, mormor , svärmor och svärfar också!!
Alla ni gör att saker och ting blir möjligt!
Kan inte tacka er nog fö allt ni gör för oss, och jag hoppas verkligen de kommer en dag då vi kan ge lika mkt tillbaka! Älskar er alla så mkt!

Tack vare allt så har jag nu kunnat tacka JA till ett jobb. Ja jag började redan igår, känns helt fantastiskt bra att ha ett eget schema och inte bara vara vikarie som hoppar runt överallt!
Känns ännu bättre att de faktiskt fungerar kanon med mina jobb tider och Robins jobb, alltså blir de inte mkt barnvakt som behövs! Vilket gör mig ännu lyckligare!

Trivs dessutom helt kanon, både med arbetet och resterande personal!
Ja skrika ut min lycka är precis vad jag vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0