Barnen

William rullade runt från rygg t mage igår, även idag va de riktigt nära!
när dom väl lär sig sådant så går det verkligen undan känns de som, han har redan börjat förflytta sig, trycker sig iväg på rygg med fötterna och snurran runt som en klocka ungefär! snart sitter han väl med, och sen kryper, herregud mitt barn springer snart!!!
Humör har han den lille! tokig när han ligger på mage, vill han inte sitta själv i babysittern så skriker han, kan knappt lämna rummet så han ser då blir han arg! En vilja och humör efter pappa skulle jag tro;)

Lias har varit på dagis igår och idag! Han verkligen ÄLSKAR att vara där, leka med sina vänner som han säger! Va hjälpreda igår och det pratade han om hela dagen sen. Idag när vi satt och hade mys innan läggdags gick kungfupanda 2 på tv, jag stod
i köket och grejade, så hör jag han börja gråta och så kommer han t mig och är helt förtvivlad! Frågar varför e ledsen och svaret är att Mamma panda lämnade sin bebispanda helt själv!
och så får man ju inte göra? Barnen blir ledsna då!

börjar han bli känslig min pojk, eller bara större och börjar förstå saker och hu de funkar osv!!
Trotsen har också lagt sig och han ht varit världens mest underbara barn de senaste veckorna, jag hoppaa verklogen de håller i sig, för trots? nja de e inge skoj:-P

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2592308/images/2012/pic_507f2147ddf2b320c1000d46.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0