Morgonen

Nu börjar man bli människa igen efter en helg på färjan!
Hade en riktigt lyckad helg! Massor med god dricka, massa skratt och massor av dansande! Längtar redan till nästa runda!! :-D
Världens bästa mor har jag med som orkade ha både barnen och vår lilla vovve hela helgen, tusen tack!! love you!

Idag är det onsdag, barnen e på golvet, William sprallar på en filt och Lias sitter och ritar! Jag har kaffet i högsta hugg!
Svärmor kommer om en stund och ska passa dom små när jag drar ner och tränar med Ida:-)
I eftermiddag sen ska vi t distriktet! Fyra års kontroll för den store och fem månads vaccination för lilleman! Ska bli spännande och se hur Lias utvecklas! Och jag hoppas verkligen William
slipper febern efter sprutan!

Jupp, de va vad jag hade och säga just nu! hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0