Underbar dag!

Haft en helt underbar dag!
svärmor tog barnen imorse så vi kinde ner och träna, känns redan i benen vill jag lova:-p Tack älskade Nina:-D
Väl hemma kom mamma och lillebror på besök, kaffe och mys !
Ida kom också efter en stund, ännu mer kaffe och en massa skit snack... och sist kom min älskade sambo hem. Jag verkligen älskar att ha folk hemma, känns så mysigt och tryggt på något vis, härligt är det iaf!

Köket är iordning efter en god middag, som bestod av fläskfile , brunsås och ris. Snart ska barnen nattas och jag och min älskade Robin ska inta soffan för och kolla på en otäck film, hmm får väl se vem som blir mest rädd? :-P

Herregud vad jag e nöjd med livet jag har just nu! Fortfarande lika förälskad i världens mest underbara man, som dessutom älskar mig minst lika mycket ;) och dessutom två helt fantastiska barn!
Kan livet bli mkt bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0