Eviga söndag!

Söndagar är för mig heliga!
Det ska va pyjamas och soffläge hela dagen , och så har det verkligen varit idag! Skulle haft lite kalas för mig o R men eftersom vår älskade minsting hade maginfluensa symptom i förmiddags så blev detta inställt!
Har dock inte blivit mer av de för hans del så då borde han ju slippa de nu tycker man! Vår älskade lilla!
Lias mår toppen och har nog njutit lika mkt som vi av att bara vara idag, men nu va de längesen vi åkte skridskor sa han så de skulle vi göra snart igen lovade vi! :-)
Kul när han själv kommer med ideer som ska göras när vi alla är lediga !

Nu är söndagen iaf näst intill slut, och jag och min älskade har krypit till sängs för att orka med ännu en jobbedag imorgon!
Nattinatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0