Lördag

och jobbdag nr 4 av 7, känns bra!
Lite förtidigt att börja sju en lördag morgon, men vad gör man ? :-D
Färdig jobbat kl 16, då blir det och hämta familjen för att sedan bege oss iväg för den roliga veckohandlingen!
När vi är färdiga med det kommer finaste Ida P på besök, lite mat och lördagsmys! Kanske skulle ordna någon bra film med, Har ni något bra tips så mottages det gärna!! :)
Ska kanske vidare mot olofström under kvällen för o träffa lite trevliga människor!

Förövrigt är allt under kontroll förutom med minstingen som ligger i feber och är genomförkyld igen, kräkt och allt med! Jag hoppas då innerligt att han e bättre idag, min lilla bebis!

Lias mår toppen, eller spindelmannen kanske han ska kallas nu ? Ja för den där spindeldräkten klär han icke av sig! Den har nog fasiken vuxit fast snart :-P
En lias som ser fram emot lördags godis har jag hemma iaf! Min underbara lias!
Ska mysa sönder mina barn idag känner jag, Så det så!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh... Stackare som får jobba så mycket =( Känner mig skyldig och får dåligt samvete men jag hoppas du/ni förstår..
Hoppas det snart löser sig för er och att du får en tjänst med bra tjänstgöringsgrad.. Det är du värd..

Klart jag gärna fotograferar dina barn.. Bara att hojta till så skall du få prisuppgifter (jag är inte dyr) och så kan vi boka något när du/ni känner er redo..

Ha nu en riktigt skön kväll..

Kram Mia

2013-02-23 @ 17:31:49
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0