Flyttat runt

flyttat runt möbler nu igen!
Hörde att min kära sambo ska börja spela data igen så databordet fick vackert åka ner en våning!
Inte ska han väcka barnen med de där sen iaf!
Hallen på övervåningen fick sig ett lyft, och sovrummet likaså, Tänk vad det kunde göra att få bort de hemska bordet här uppifrån! Blev fint!
Har ägnat mycket av tid till att greja här hemma! Men en runda t affären blev de med! Barnen passade på att mysa hos farfar ett par timmar! Det va uppskattat från alla håll, kul!!

Nu sover de små som grisar och gjort sen några timmar tillbaka! W har vaknat till ett par gånger pga sin hemska hosta han fått, även lite febrig ikväll stackarn!
Kan de va fler tänder på gång kanske?!
Känns lite så!

Lias e frisk och kry iaf, och det hoppas jag håller i sig för på fredag e det dagis, och SOM han längtar....

Snart e R hemma och då aka sängen intas för en god natts sömn!
Sov gott!!


Hallen uppe :-P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Barn få inte feber ha sina tänder. Googla det så kan du läsa om tänderna. Han är förmodligen bara sjuk!

2013-01-10 @ 07:29:29
Postat av: Sofie

Sv: Jag vet att det inte är bevisat att barn får feber när
tänderna ska komma! Men märkligt nog så får många barn det i samband med tänder!
Mina barn har både fått feber och varit krassliga i samband med att tänderna kommer :)

2013-01-10 @ 11:19:01
Postat av: Anonym

Hosta o förkylning har då rakt inte med tänderna o göra i allafall. Lite allmänbildad är man väl även som undersköterska? Vid denna årstiden är det influensatider och RS-viruset drabbade ett flertal barn i slutet på förra året.

2013-01-16 @ 00:06:42
Postat av: Sofie

Sv: Jo du har så rätt så! Du vet hur mina barn fungerar bättre än någon annan, tom deras mamma o pappa!

2013-01-16 @ 13:09:52
Postat av: Anonym

Nej du jag känner inte dina barn och det har jag inget behov av att göra, det handla fortfarande om lite allmänbildning! jag har själv barn och har arbetat på barnavdelningen i många många år. Vad jag vet så påverkar absolut inte tänderna att man blir hostig & förkyld!

2013-01-16 @ 13:32:11
Postat av: sofie

Sv: Jajaja

2013-01-16 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0