Godmorgon Tisdag!

Efter en jobbehelg och tråkigt avslut på helgen så har jag iaf överlevt:)
Bilen gled i diket när jag va på väg t sista natten, Kändes ju inte sådär kul, men efter många om och men så kom jag upp och fick åka hem, blev ingen jobbenatt! Ja upp kom jag ju inte själv utan min kära karl fick komma o hjälpa mig, och tur va de för fy vad kallt de va ! :P
Otäckt som tusan va de med! Usch!!
Jaja, nu har jag provat det också!

Idag är det iaf tisdag, barnen är hemma! Lias är ledig idag med och vi ska njuta!
Plocka och greja lite här hemma, ut i snön en stund och sen kommer Syster Johanna och lilla Tea på besök!
Ska bli så mysigt!
Va allt för längesen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0