Helgen!

Varit en toppen helg!
Hade 25 års fest hemma i fredags! Och ska säga det att det va längesen vi hade så roligt, kul att nästan alla kunde komma! Och Att alla hade de bästa humöret och inte va rädda för och dricka;)
Vi vill tacka er alla för en toppen kväll!

Lördagen va ju sådär mindre skoj, Låg mest i soffan hela dagen! Krängde en pizza och bara njööt!
En lördag kan ju inte bli mkt bättre än så? även om man kanske kunde mått bättre;)

Söndagen är nu här och jag jobbar t 16.
Känns faktiskt helt okej! Väl hemma kommer min underbara unge hem, älskade lias! Som vi saknar dig!

Ja de va väl det jag hade o säga för nu, tyvärr blev de inga bilder tagna från fredagen men det hoppas jag vi överlever ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0