Vilken natt!!

Pip och gnäll, pip o gnäll! Hela natten lång! En Liten bebis som vaknat säkert 25 gånger inatt och varit helt förtvivlad! Fick ligga mellan mamma o pappa halva natten men de ville inte hjälpa!
Kan kännas som jag gnäller och visst lite gör jag kanske det, men vi är inte vana vid det här, Liten har ju sovit hela nätterna redan från start så bortskämda är vi! Så när nätter som denna uppstår blir man helt slut!
Vet inte alls vad som va felet med honom, men verkar ha gått över idag! Förutom att även han är helt slut så mår han bra! Som tur är!!

Dagen i ära så är Lias på dagis, idag va de brottom som få dit, tror aldrig han ätit frukost så fort! Det beror på att gymnastiken börjar idag igen, som han har längtat! Han va livrädd för att vi skulle komma försent t dagis så ja här gick det undan!

själv ska jag jobba i eftermiddag/kväll och R ska vara föräldrar ledig ett par dagar!
Blir en riktigt lång helg för han och barnen! Själv har jag mina nätter denna helg så ja Hej och hå! :-)

Men innan jobb, ska det både tvättas och städas lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0