För längesen!

Alldeles för längesen det blev något bloggande känner jag! Men allvarligt talad så har det inte funnits
varken ord eller motivation till det!
Senaste två veckorna har vi legat sjuka! Det började med feber och förkylning på Minstingen, sen va de min tur, lunginflammation jo visst, så där riktigt skoj!
låg pall i soffan några dar till penicillinet gjorde sitt:)
Tack gode gud för att det finns!
När jag börjar friskna till börjar lias, febrr och hosta för han! Ja herregud säger jag bara, vilka veckor det varit!

Det enda positiva som varit är att jag och älskade Robin hade årsdag! Ja och jag känner bara mer o mer ju längre tiden går hur rätt han är för mig! Som när jag va sjuk, han tog hand om allt här hemma! Barn mat städ och tvätt! Och mig givetvis! Han ställer verkligen upp oavsett vad som händer, men ja det är väl det en familj gör?!
Vi hade lite extra mys med god mat som han tillagade, ryggbiff potatismos med gräslök och vitlök i, en god sallad till det! Mmm så jäkla gott!
Ja robin, en bättre människa än dig får man leta efter, vet inte vad jag skulle gjort utan dig!
och den helt fantastiska familj du gett mig! All kärlek till dig! Ser fram
emot ännu ett år med dig och familjen, love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0