Snart sommar

Är fortfarande föräldrarledig, och verkar bli det i någon månad till. Sen börjar arbetet igen!
Ska bli skönt och komma igång igen, man märker hur mkt man saknar det nu när man varit hemma ett tag!
Va faktiskt och hälsa på min brukare med i lördags, så mkt saknar man det :P
 
Det är inget vidare sommarväder nu, Kommer de igen ?
Jag hoppas verkligen det! Saknar de soliga varma dagarna.
Båten ska läggas på plats och vi ska njuuuuta!
Ska sätta mig och planera resan till kolmården också, tänkte åka så fort R går på semester..
Två dagar i djurparken, Lias längtar som en tok alla redan. Skoj ! =)
 
Dagen i ära har inte allt för mkt att erbjuda. Jag är inne i något form av städstimm.
Går genom alla skåp och får ordning över allt. Slänger mycket skit som vi sparat, trots att vi absolut inte behöver det!
Så blir nog att fortsätta med det idag. Ut en runda för en cykeltur med Lias sen, Liten får åka vagn ett tag till. Men snart är han med gammal nog och cykla. Tiden går ju så JÄKLA fort !
 
Har fått dagis plats till William med nu. Så i Augusti börjar han med dagis, samma avdelning som storebror. Känns bra! Och underlätttar ju som tusan när både jag och R ska jobba. Har ju pusslat t tusen nu när vi båda jobbat och inte haft dagis t Liten, men allt går om man vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0