Köra igång bloggen

Kanske är dax att få lite liv i bloggen igen ? Ja ge den ett sista försök kanske? 
Är ju en hel del som händer framöver och skulle vara skoj och få dela det med dom trogna läsarna! 

vad tycker ni ?! 
Vi provar! 

Vi kör igång denna onsdag med en tidig
Morgon för att snart åka vidare till Knislinge för utbildning, en utbildning om autism som faktiskt ska bli väldigt spännande! barnen ska till dagis och gubben körde precis till jobb! 
Ja jag tror vi börjar med detta så ska vi försöka hålla ett inlägg eller två om dagen för er som faktiskt fortfarande kikar in på bloggen lite då och då ! 
ha en bra dag alles! 




Kommentarer
Postat av: Mia

Det ser jag fram emot =)
Jag kikar ju in när jag ser i mitt flöde att det är uppdaterat..
Hoppas utbildningen var givande..

Kram Mia

Svar: Åh vad bra att jag iaf har en trogen läsare ;) Höhö!
Kikar in på din lite då och då också, alltid så trevligt! Snyggt det blev i nya halsen förresten !!
Sofie Jeansson

2014-03-27 @ 18:59:38
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0