ja de va ju de här

Ja det va ju det här med att uppdatera med :-P 
Fortfarande något jag behöver jobba på. 
Sista veckan har det varir fullt ös! 
vintern har kommit tilm oss, och med tur stannar den lite för barnens skull! 
Dom bara Älskar snön! 
Har blivit en hel del jobb, ja även inatt. 
Skulle gå natt intro imorgon va tanken men vad gör man inte när de blir kris? Här sitter jag nu på min första natt och är faktiskt mäktigt imponeradöver hur bra det går. 
3 timmar sen så slutar jag! 

Ska hem köra barn till skolan, bege mig iväg för frukost och lite shopping för att sedan hem och inta sängen några timmar. Ja som dom säger, 
Livet suger inte idag heller!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0