kanske dax ?

Kanske är det dax för ett inlägg här? Sisådär 100 år sedan sist typ. Vet knappt vad som hänt sedan sist heller. Har nog hänt endel!
Barnen dom växer och frodas som dom ska, Lias har en termin kvar sen börjar han skolan på riktigt vilket är helt sjuk!!! Känns som igår han kom till världen! Likaså med Liten, han började ny avdelning idag, för dom stora barnen. När blev han stort ?? ja snart flyttar dom hemifrån! Går så jäkla fort. 

Huset vårt blir mer och mer färdigt. Lite kvar inne innan vi börjar med nästa projekt! Taket ska bytas, godegud vad vi kommer få kämpa. När det väl blir färdigt är det dax att riva och bygga väggar, IGEN! men ja resultatet blir ju helt kanon! Tur han är händig, den där Robin :-P 

Har bytt jobb också, och herregud som jag trivs ! 
Skolan med ska bli färdig inom snar framtid! Därfö kör vi igång redan imorgon! Nu jäklar ! 

Och sist men inte minst så vill jag bara tala om att dom som inte har något positivt att säg kan hålla tyst! (Liten notis bara)

 Med det önskar jag er alla en underbar kväll! 



Kommentarer
Postat av: Pattsy

Det kommer bli kanon alltihop och du är söt även om du börjar bli gammal ;)

Jag vill oxå byta tak, får jag komma och prova??? :)

Puss, saknar dig!

2015-01-13 @ 09:55:50
URL: http://lillasysterpaj.blogspot.se
Postat av: Anonym

Sv: du är välkommen hela sommaren för takbyte pw! Saknar dig med!!!!!!

2015-01-13 @ 12:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0